Monday, June 02, 2008

AngeLa's Live concert

Today is 2nd June 2008... Fine Day!!!

As usual, I am cooped in this "bird cage" project room today from 0830 to 1800hr... I am really going to be bored to death if the lecturer still does not tell me what I am supposed to do for my project. Feel so unfair... Others already start building up their project slowly... Me, still reading on PHP for my project.. In week 6, how am I going to be able to have my assessment then??? Really don’t know... Hiax...Maybe I will need to wait till tomorrow before I can know what the requirements for my project are…

不说了... 昨天(六月一日),是我身平第一次去看演唱会... 因为朋友的表姐可以买到票,所以就跟去了...哈哈!! 我蛮喜欢张韶涵的... 第一次得知这位偶像是因为看了偶像剧 “MVP情人”or “My MVP Valentine”… 因为觉得她很可爱,所以开始有点注意她的戏与歌… 她饰演的第二部戏是 "海豚湾恋人"... 这也是她开始推出她的首张专辑... 哈哈... 这些我就不多说了... 我渐渐就对她的歌 非常喜欢...

她好像是因为生了一场病,演唱会才会延后的… 也是因为这样我才有机会去看她的演唱会… 昨天是她康复以后的第一场巡回演唱会,也是她在2008年第一场的演唱会... 真得非常精彩... 错过了的确会很可惜... 在演唱会快要结束的时候,他感谢了好多人.... 这才让我体会到,原来一件大工程的背后是需要这么多人的耐心配合才能使这件事顺利完成.... 我也很佩服和羡慕那些能与张韶涵同台演出的表演者.... 这应该会使他们人生中一件难忘的回忆... 这也将会使我人生最难忘的回忆... 希望张韶涵在接下来的巡回演唱会也能顺利进行和完成他的梦想...

Below are the photos taken:

Angela's Live @ Singapore 2008 banner
(found online)

Banner hung at Expo Hall 5
Li Min, Me & Wei Ying
Pearline & Wei Ying
Admission Ticket

Stay tunie for more updates~~~


0 comments: